ღکـ❤ــافه کـــ(◕‿◕✿)ـره ایღ

❀همچی از کـ❤ــره*کره رو عشقه!!!

کیم ها نعول



نام : ; کیم ها نئول

تاریخ تولد : 21 فوریه 1978

کیم ها نئول از بازیگران معروف فیلم و سریال کره ای است که بیشترین تعداد فیلم و سریال کره ای را تا کنون بازی کرده است. کیم ها در شهر سئول کره ی جنوبی متولد شد. خانواده نئول شامل پدر و مادر و برادر کوچکش می باشد. اسم اصلی او کیم ها نیول نیست بلکه ها نئول نامی مستعار برای او می باشد که به معنی آسمان کره است.
کیم ها فارغ التحصیل رشته ی سینما از هنرستان بزرگ هنر سئول است . او کارش را به عنوان یک مدل برای شرکت البسه " طوفان " آغاز کرد. سپس با بازی در موزیک ویدیویی به نام " به بهشت " چشم بینندگان را مجذوب خودش کرد. اولین بازی این ستاره سریال کره ای در فیلم " خداحاظ ژوئن " بود که به سال 1998 بر می گردد. علاوه بر این او در همان سال بود که اولین باری خود را سریال تلویزیونی ارائه داد . سریالی با عنوان " با هم شاد بودن " که از کانال اس بی اس پخش می شد.

با گذشت زمان و پیدا کردن طرفدار و محبوبیت در سریال های بیشتری به ایفای نقش پرداخت مانند سریال رمانتیک و عاشقانه به نام " بازگشت " و سریال کره ای معروف و جهانی" پیانو " . در سریال پیانو کیم ها نئول در نقش یک دختر جوان بسیار نجیب و شکننده به صحنه آمد.این سریال برنده ی محبوب ترین سریال سال شد.
در سال 2008 کیم ها نئول بار دیگر با بازی فوق العاده ی خود سریال کره ای را لرزاند. این سریال با نام " در هوا " که از کانال اس بی اس پخش می شد چنان محبوبیتی پیدا کرد که به یک سریال کره ای جهانی تبدیل و در بیشتر کشور ها از کانال تلویزیونی پخش شد که از استقبال بینندگان تهی نبود.
در سال 2009 ها نئول در یک فیلم کمدی-اکشن با نام " دوست دختر من یک افسر است " به صحنه آمد. در شانزدهم ژوئن 2009 اعلام شد که بیش از 4 میلیون نسخه از این فیلم تنها در کره جنوبی به فروش رفته بود. بی شک می توان گفت که موفقیت در این فیلم به بازی ها نئول د ر این فیلم کره ای ارتباط دارد .

در سال 2012 کیم ها نئول در یک سریال کره ای با نام " غرور یک جنتلمن " به ایفای نقش پرداخت. این سریال نیز همانند سایر کار های او با استقبال گرمی روبرو شد. توسط این سریال او توانست 3 جایزه ی فیلم و سریال کره ای را از آن خود کند.
گفتنی است که این ستاره فیلم و سریال کره ای 16 بار برنده ی جایزه ی بهترین بهترین بازیگر و محبوب ترین بازیگر سریال کره ای شده است.

فیلم ها :
بازگشت 2000
باران یخ 2003
دوست دختر من افسر است 2009
بهشت 2009
کور 2011
تو حیوان خانگی من هستی 2011
سریال ها :
راز 2000
پیانو 2001
عشق 2002
عینک دودی 2004
در هوا 2008
غرور یک جنتلمن 2012


[ بازدید : 415 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 13 شهريور 1395 ] [ 15:46 ] [ ❀Vesper❀ ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]