ღکـ❤ــافه کـــ(◕‿◕✿)ـره ایღ

❀همچی از کـ❤ــره*کره رو عشقه!!!

جونگ ایل وو



jung il woo

تاریخ تولد:۹ شهریور ۱۹۸۷

قد: 183cm

جونگ ایل وو بازیگر معروف سریال کره ای است که بازی های وی همیشه مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. این بازیگر سریال کره ای در نهم سپتامبر 1987 در شهر سئول کره جنوبی متولد شد. او در آموزشگاه هنر سئول که محل آموزش رادیو و تلویزیون او بود حضور داشت ، قبل از این که از علاقه اش به بازیگری آگاه شود.

از آن موقع تا به حال او در فیلم ها ، سریال ها و برنامه های تلویزیونی حضور داشته است. جونگ ایل وو همچنین در یک دور پیشرفته مدل را پشت سر گذاشته است. علاوه بر آن جونگ ای در خانندگی نیز مهارت دارد.

اولین بازی که موجب شهرت وی شد ، بازی او در برنامه تلویزیونی " لگد محکم غیر قابل کنترل "2006 بود. در همان سال بود که وی در فیلم " دنیای سکوت " بازی کرد و به همین خاطر جایزه هایی را دریافت کرد که موجب ازونی شهرت بیشتر وی در سریال کره ای شد.
این محبوبیت وی او را به بازی در 2 فیلم دیگر با نام های " عشق من " و " خداحافظ ناراحتی " در سال 2007 وادار کرد. با بازی در نقش های مختلف در فیلم های تلویزیونی گوناگون در سال های پشت سر هم ، جونگ ایل توانست اعتماد نعتقدان را جلب کند و این کار باعث تبدیل شدن او به یک ستاره شد.

از جمله موفقیت وی در کسب طرفدار ، بازی وی در سریال کره ای " ماهی که خورشید را بغل می کند " در 2012 بود. او لقب بهترین بازیگر را در وبسایت های چینی به خود اختصاص داده است . همچنین برنده ی جایزه بهترین بازیگر آسیا را ( که به بیجینگ معروف است ) شده است.

غذای مورد علاقه اش کیک و satay هستند. صبحانه ی مورد علاقش هم سوپ سنتی doenjang هست همراه توفو و سبزیجات .جانگ میگه مادرم این غذا رو خیلی خوشمزه درست می کنه و اگه همسر آیندش این غذا رو بلد نباشه بهش یاد می ده چون باید هر روز این غذا رو برای صبحانش بخوره

جانگ ایل وو میگه هیچ برنامه ای برای ازدواج تا قبل از ۳۰ سالگی نداره (بیخودی دلتونو صابون نزنید.)

اینجا ایل وو و دوستاش خودشون به شکل زنها در اوردند و طرفدارش فریاد زدند جانگ ایل وو تو خوشگلترین زن کره ی زمینی

لی مین هو و جانگ ایل وو از بچگی ۲ تا دوست صمیمی اند و توی سال ۲۰۰۶ یه تصادف سنگینی داشتند که مخ ایل وو تکون خورده و هنوز هو قسمتی از حافظش رو به دست نیاورده گویا از عشق اولش فقط دختری رو یاد داره که زیبا بوده و با اون توی یک کلاس درس می خونده

جانگ ایل وو - لی مین هو -کیک بو ام (رفتند سینما -خوش بگذره )




[ بازدید : 518 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 13 شهريور 1395 ] [ 15:49 ] [ ❀Vesper❀ ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]