ღکـ❤ــافه کـــ(◕‿◕✿)ـره ایღ

❀همچی از کـ❤ــره*کره رو عشقه!!!

ایم یونا


نام : ایم یو نا
تاریخ تولد : 30 می 1990

ایم بونا را می توان از ستاره های فیلم و سریال کره ای به شمار آورد که در سال های اخیر شهرت جهانی به دست آورده است. یونا در شهر سئول کره ی جنوبی با استعدادی باور نکردنی به دنیا آمد. او که از کودکی به رقص و خواندن و بازییگری علاقه داشت از همان ابتدا به شرکت سرگرمی تفریحی اس ام پیوست و در همان جا به مدت 7 سال از خود فعالیت نشان داد.

بعد از مدت 7 سال به عضویت در گروه محبوب کره ای " نسل دختران" که متشکل از 7 دختر کره ای بود در آمد. این ستاره سریال کره ای در سال 2008 با بازی در سریالی به نام " زن زشت " توانست نقش کاتملی را از خود ایفا کند و این نقش به او اجازه داد تا در سریال کره ای " تو سرنوشت منی " بازی کند. با بازی در این سریال اتو توانست 5 جایزه در زمینه سریال کره ای را نصیب خود کند.

ایم یونا در بسیاری از موزیک ویدیو ها فیلم های تلویزیونی شرکت کرده است و از استقبال فروان بینندگان روبرو شده است. او علاوه بر بازیگری به کدل نیز پرداخته است چنانگه بیشتر شرکت های کره ای از او به عنوان یک مدل خوشتیپ برای فروختن جنش های خود در بازار استفاده می کنند.

سریال های کره ای که یو نا در آنها به صحنه آمده همیشه مورد تحسین بینندگان قرار گرفته است. سریال کره ای " مرد سیندرلایی " که در سال 2009 ساخته شد از جمله سریال های هیجان انگیزی بود که یونا در آن بازی کرده بود و این سریال جایزه های متعددی را برای یونا به ارمغان آورد.

پس از آن در یک سریال عاشقانه با نام " باران عشق " ایفای نقش نمود و همانند سریال های قبلی 3 جایزه ی سریال کره ای را ار آن خود کند.

در یک ژانویه 2014 خبر رسید که یونا با لی سئونگ قی رابطه دارد و این رابطه از 4 ماه پیش شروع شده است. اکنون یونا در حال ادامه نحصیلا ت خود در دانشگاه هنر های زیبایی دوگنوک مخصوصا در رشته ی موسیقی است.

آخرین بازی یونا به سریال کره ای " ماجرای من و نخست وزیر " بر میگردد که در اواخر سال 2013 تولید و به بازار عرضه شد




[ بازدید : 665 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 13 شهريور 1395 ] [ 15:49 ] [ ❀Vesper❀ ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]